A TABÁN AUTÓSZERVIZ elkötelezettséget vállal azért, hogy a közúti járművak műszaki megvizsgálása tevékenységének minősége az Ügyfelei igényeinek és a felügyeleti szervek elvárásainak a legjobban megfeleljen.A társaság vezetősége a hosszú távú eredményes működés biztosítása érdekében alapvető feladatának tekinti az MSZ EN ISO 9001:2009-es szabvány szerint kialakított minőségirányítási rendszer működtetését és folyamatos fejlesztését.
Folyamatosan meg kívánunk felelni a pártatlan, szakszerű elvárásoknak, betartva a hatályos jogszabályokat.
Minden körülmények között szem előtt tartjuk:
- a TABÁN AUTÓSZERVIZ-ben az ügyfél a legfontosabb személy, függetlenül attól, hogy személyesen jelen van, telefonál, levelet ír, kis munkát hoz vagy nagyot, vagy éppen érdeklődő.
Folyamatosan biztosítjuk:
- az ügyfeleinknek a szolgáltatásaink azonos feltételekkel történő igénybevételét;
- a munkatársaink független, pártatlan magatartását, ügyintézők és vizsgabiztosok befolyásmentes tevékenységét, melynek megsértése elbocsátással jár;
- a közúti járművek műszaki megvizsgálása elszámolásának átlátható, ellenőrizhető dokumentálását;
- a társaság tudomására jutott ügyfél-információk bizalmas kezelését;
A társaság vezetősége kijelenti, hogy:
- kötelezi magát a minőségpolitika betartására;
- biztosítja mindazon erőforrásokat, melyek a minőségpolitikai nyilatkozatban meghatározott célok megvalósításához, a minőségtervek végrehajtásához, a munkatársak képzéséhez, illetve a minőségirányítási rendszer működtetéséhez szükségesek;
- a társaság valamennyi érintett dolgozója aktívan részt vesz a minőség iránti elkötelezett magatartás kialakításában;
- minden dolgozónk teljes felelősséget vállal az általa, vagy a közreműködésével elvégzett szolgáltatás minőségéért.
A TABÁN AUTÓSZERVIZ vezetősége minden munkatársától és beszállítójától (alvállalkozótól) elvárja, hogy a minőségirányítási rendszer követelményeinek megfelelő munkájával járuljon hozzá a minőségpolitikai célkitűzések megvalósításához.
Vezetőség